Hur jobbar PIMA för att ge bästa möjliga kundupplevelse?

Man kan säga att vårt städföretag arbetar för goda kundupplevelser från två olika håll. Det första av de två är det mest uppenbara:

Goda resultat
Vi strävar alltid efter att leverera så goda resultat som vi bara kan. Detta gäller alla tjänster som vårt städföretag levererar. Det gäller alla stora projekt och det gäller alla medelstora och mindre projekt. Det gäller för företag, organisationer och föreningar i en stor variation av
branscher och storlekar. Vår förmåga och beslutsamhet att alltid sträva efter bästa möjliga resultat har varit starkt bidragande till våra framgångar. Det är bland annat det som gjort att vi varit ett aktivt och växande städföretag ända sedan slutet av 70-talet. Det hör inte till
vanligheterna att ett städföretag bedriver sin verksamhet så länge.

Goda kundrelationer
Utöver en konstant strävan efter resultat som tillfredsställer kundernas förväntningar och behov så värnar vi mycket om kundrelationen. När man vänder sig till vårt städföretag så kan man alltid räkna med en god och transparent dialog. Ända sedan första kontakten med oss så
kommer priser, omfattning och övriga villkor framgå tydligt. Det gäller i såväl muntlig kontakt som skriven kommunikation. Det gäller i avtal och både före, under och efter avslutat samarbete.