Hur jobbar er städfirma för att ge bästa möjliga kundupplevelse?
Det finns två olika faktorer som vår städfirma arbetar med för att få bästa möjliga kundupplevelse. Det första är Goda resultat. PIMA strävar alltid efter att leverera så goda resultat som möjligt, oavsett vilken tjänst som vår städfirma levererar. Oavsett om det gäller stora eller små projekt. Det gäller även alla företag, organisationer och föreningar i en stor variation av branscher och storlekar. Vi har alltid strävat efter bästa möjliga resultat, och det är bland annat det som gjort att PIMA varit en aktiv och växande städfirma sedan slutet av 70-talet.
Det andra är Goda kundrelationer. Som professionell städfirma sätts kunden och dess behov alltid högt. När man vänder sig till vår städfirma kan man alltid räkna med en god och transparent dialog. Priser, omfattning och övriga villkor framgår alltid tydligt, och detta gäller både muntlig kontakt samt skriven kommunikation. Det gäller även i avtal och både före, under och efter avslutat samarbete.