Hur är det att vara kund hos PIMA?
För att uppnå lyckade kundsamarbeten finns det två viktiga aspekter av arbetet. För det första handlar det om att vi utför ett bra jobb inom bland annat Facility Management. Det vill säga: Resultatet ska vara tillfredsställande för kunden. För det andra vet vi att god kommunikation, tydliga uppgifter och schyssta villkor är avgörande. När du väljer att bli kund hos PIMA, av Facility Management eller andra tjänster, så väljer du automatiskt en god kundupplevelse. Vi strävar alltid efter att leverera goda resultat såväl i arbetet som i kommunikationen med kunderna. Under våra 40 år som verksamma i branschen så har denna sida av verksamheten utvecklats i flera led. Idag tillhör vi ett av Sveriges och Nordens främsta och mest välrenommerade företag inom Facility Management. Vi är övertygade om att vår inställning till transparens och god dialog har varit starkt bidragande hela vägen.
PIMA är enkla att nå för kunder både innan, under och efter arbetet. Vill du få detta bekräftat är du varmt välkommen att höra av dig till oss via telefon, email eller kontaktformulär redan idag. Ställ dina frågor så rätar vi ut eventuella frågetecken!