Ekonomiassistent 50%

Ekonomiassistent i Södertälje

I rollen som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara att hantera kund- och leverantörsreskontran, in- och utbetalningar, fakturering, hantering av påminnelser och inkassoärenden, kund- och leverantörskontakter, löpande bokföring. I tjänsten ingår även övriga förekommande arbetsuppgifter inom administration, samt att svara i vår växel.

Som person är du självständig, noggrann och strukturerad, samt är van och trivs med att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Det är viktigt att du är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga då du kommer ha kontaktytor både internt och externt.

Vi ser gärna att du arbetat som ekonomiassistent i något eller några år så du snabbt kan sätta dig in i arbetsuppgifterna. Det är meriterande om du även har arbetat med löneadministration.

Tjänsten är deltid 50 %. Vi ser gärna att du arbetar utspritt under veckan, men tiderna kan anpassas efter önskemål. Urval sker löpande, start 2 januari.

Ansök genom att fylla i formuläret här nedan. Märk ansökan med ”Ekonomiassistent”.

Ansökan

När du klickar Ansök godkänner du att Serviceföretaget PIMA AB lagrar och behandlar dina personuppgifter och att vi kommunicerar med dig via de uppgifter du lämnar. Läs i vår Integritetspolicy t.ex. hur vi skyddar dina uppgifter eller hur du avanmäler.